بدون شرح...

شاید شما به این مطالب مشابه در نامه ها و پیامکها و ... برخورد کرده باشید

همچنانچه گفتم

یک مسلمان باید تحلیل گر باشه

جالب اینجاست که افراد تحصیل کرده نیز به تور این گونه خرافات گرفتار می شوند!!!!!!!!!!!!

 

 

اول مطلب را بخوانید:

سلام این پیامو امروز در قسمت نظرات وبم خوندم و بهش عمل کردم..نمیدونم راسته یانه بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش

دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

 

من خودم از کسانی هستم که اینگونه پیامها بهم با انواع و اقسام اشکال رسیده

به هیچ کدام هم عمل نکردم

تا حالا هم به فضل الهی مشکلی از بابت عمل نکردن به این پیام ها برام نرسیده

مشکلی که عمده زودباوران به آن گرفتار می شوند و شده اند

عدم شناخت خوب از دین اسلام و چهارده معصوم می باشه

مگه اینطور نیس

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, | 12:30 | نويسنده : صادق رئیسی |